Vásárlási információk

Az alábbiakban, ha tovább olvasol, minden, a vásárlással kapcsolatos információt megtalálsz – ha mégis maradnak kérdéseid, ne habozz, bátran keress bennünket elérhetőségeinken, segítünk! Kérünk, olvasd el figyelmesen a PDF formátumban is letölthető Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) is, amelyben minden fontos kérdést egészen részletesen tisztázunk.

Amennyiben inkább letöltenéd ezt a dokumentumot, akkor ezt megteheted az alábbi linkre kattinta. A dokumentumot PDF formátumban tudod letölteni.

Használd a keresőt! Így könnyen, gyorsan megtalálsz mindent: írj be egy jellemző kulcsszót az oldal menüjében található üres mezőbe és nyomd meg a „Keresés” gombot.

Kategóriák szerint is megtalálhatod a termékeket: oldalaink tetején található legördülő menükből közvetlenül is eljuthatsz egy-egy termékcsoporthoz.

Termék oldal: minden termékünkről részletes leírást és kattintással nagyítható képet találsz. Ha megtetszett egy termék, a nagy „Kosárba teszem” gombra kattints – a termék bekerül a kosárba, és Te átkerülsz a kosár oldalra. Amennyiben tovább szeretnél vásárolni, akkor kattints a Vásárlás folytatása gombra, és kedvedre böngészhetsz az oldalunkon.

Kosár – Pénztár:
A felső menüsorban látható kosár ikonra kattintva megtekintheted a kosárban levő termékeidet, vagy egyből be tudsz menni a pénztárba. Amennyiben le szeretnéd zárni a vásárlásodat a kosár oldalon válassz szállítási lehetőséget (futárszolgálat, GLS csomagpont). Kattints a Tovább a pénztárhoz gombra. Amennyiben regisztrált vásárló vagy, akkor az adatok kitöltésével nem kell foglalkoznod, amennyiben nem, akkor töltsd ki a számlázási, szállítási infókat, majd válassz fizetési módot. A megrendelés lezárása után automatikus emailt kapsz, amelyben mindent leírunk a vásárlásoddal kapcsolatban.

Kupon:
Sok esetben lehetőséged van kedvezmény-kupont is beváltani. Időszakosan különleges ajánlattal lepjük visszatérő vásárlóinkat, néha egy-egy partnerünkkel közösen indítunk árleszállítást, akciót. Az ekkor (általában e-mailben) kapott kódot jól tedd el, mert ez a virtuális kupon készpénzt ér, és nincs lehetőségünk új kódot küldeni! A kupont a vásárlás végeztével, fizetéskor, a Pénztárnál tudod beváltani – sok esetben átruházható, például e-mailben tovább küldheted ismerősödnek, aki áruházunkba regisztrálva felhasználhatja azt a legközelebbi vásárlásánál. Sok kupon viszont csak egy alkalommal, illetve meghatározott időszakban érvényes! Ezekről természetesen mindig tájékoztatunk.

Online áruházunk az interneten keresztül éjjel-nappal várja megrendelésed. Ám ha úgy érzed, hogy nem boldogulsz, telefonon is felvesszük megrendelésedet hétfőtől – péntekig 10-14 óráig. Hívd a +36 70 3969 111 – os telefonszámot!

A termékek adatlapján, jobboldalt, az ár alatt minden esetben feltüntetjük, hogy a terméket készletről szállítjuk-e, vagy beszerzés után néhány nap elteltével. Több 1000-féle termékünk saját raktárunkból készletről, azonnal elérhető, ezért a legtöbb esetben már a megrendelés másnapján szállítjuk, – minderről a megrendelés beérkezése után tájékoztatunk.

A megrendelés visszaigazolása után a csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki. Ha átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak e-mailben tájékoztatunk. Ők a szállítás napján Email-ben értesítenek az érkezésről. Szállítási díjunk Magyarországon sávos 12902190 Ft, amely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned.
18 000 Ft felett ingyenesen szállítunk.

Amennyiben Online bankártyás fizetést, vagy Közvetlen banki átutalást választasz, az utánvét díjat elengedjük.

A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást.

A csomagot országszerte több mint 500 hely egyikén veheted át munkából hazafelé vagy vásárlás, tankolás közben (a rendelés leadásakor naprakész listából válaszhatsz), a szállítás díja 990 Ft.

Ha összekészítettük a csomagod, átadjuk a GLS futárszolgálatnak, és e-mailben értesítőt küldünk. Amikor a csomagod megérkezik az átvételi pontra (Budapesten jellemzően 1 munkanap, vidékre inkább 2 munkanap múlva), Emailben-ben értesítést küldenek, hogy mehetsz átvenni. Szintén a Szállítási oldalon tudod kiválasztani az átvételi pontot, amelynek során pontos címet, nyitva tartást is találsz. A GLS csomagpontok előnye még, hogy az átvételi pontok jellemzően hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra között nyitva tartanak – sőt a benzinkutak éjjel-nappal nyitva vannak, autóval is kényelmesen megközelíthetők, és a legtöbb helyen bankkártyával is fizethetsz.

Fontos változás: az átvevőnek a csomag átvételekor be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél)!

A megrendelt termékeket a megrendelés végén azonnal kifizetheted. A biztonságos fizetést a Barion garantálja. Használhatsz MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron kártyát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyát.

Kártyaadataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek a fizetési szolgáltató, a Paylike 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót. Ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést (ezeket az adatokat a „Személyes adatok” menüpontban utólag bármikor lekérdezheted).

Gyors áttekintés, hogy hogyan zajlik a bankkártyás fizetés:

  • a webáruház oldalán kosárba teszed a megrendelni kívánt árut
  • a Pénztárnál kiválasztod a szállítási módot, majd a bankkártyás fizetési módot, végül az ellenőrző oldalon megnyomod a „Megrendelem!” gombot
  • ezt követően átkerülsz a Barion biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatokat
  • még mindig biztonságos fizetőoldalon elindítod a tranzakciót; a bank ilyenkor néhány másodperc alatt ellenőrzi az adatokat
  • a fizetést követően visszatérsz webáruházunkba, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése után) a fizetési szolgáltató megkezdi a bankkártyához tartozó számla terhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem jutsz vissza a fizetőoldalról a webáruház oldalára, vagy a böngésző „Vissza” vagy „Frissítés” gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszakerülnél a webáruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Bankkártyás fizetés esetén 0 FT kezelési költség kerül felszámolásra.

Ha szállítást választasz, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek is fizetheted
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Futárnál  történő fizetés esetén a szállítási díjon felül  290FT kezelési költség kerül felszámolásra.

A GLS csomagpontokra csak előre kifizetett termékeket szállítunk, a csomagpontokon fizetési lehetőséged nincsen.

Cserébe viszont elengedjük a kezelési költséget.

Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed és 14 napon belül (az elállási nyilatkozat kitöltésével) jelzed felénk az elállás szándékát, visszafizetjük a termékek árát.

Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a jelzéstől (email küldése) számított 14 napon belül visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a csomagod árát. Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen.

Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen a letölthető ÁSZF ide vonatkozó részét!

Visszaküldési cím:
Emailban küldjük neked a pontos címet.

Amennyiben bármilyen külső sérülést találsz a csomagon, a futár köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérjük, okvetlen hívd fel Vevőszolgálatunkat, azonnal orvosoljuk a hibát!

Kérjük, hogy a számlát vagy másolatát őrizd meg, mert a szavatosság a leggyorsabban és a legkönnyebben ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított feltételek szerint jár el. Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a lehető leggyorsabban juttasd vissza áruházunknak a hibás árut – amint megérkezik, kicseréljük vagy javítjuk.

Kérünk, olvasd el figyelmesen a letölthető ÁSZF ide vonatkozó részét!

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr. Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488-2131
Fax: 06 (1) 488-2186

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Beleegyezésed nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).

Jelszavad titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják (célszerű olyan, lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (szám, felkiáltójel stb.) is tartalmazó jelszót választanod, melyet könnyedén megjegyzel, de mások által nem kitalálható!).
Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadod, és engedélyezed számunkra adataid használatát az itt leírtak alapján.
Ha bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, fordulj Vevőszolgálatunkhoz vagy olvasd el figyelmesen a baloldali menüből letölthető ÁSZF ide vonatkozó részét!